مهر طالبان افغانستان / حمله سنی های تندروی طالبان به ولایت قندوز افغانستان Û±Û³ مهر Û±Û³Û¹Ûµ Youtube - به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آوا، غیرت الله جواهری عضو شورای ولایتی دایکندی افغانستان امروز شنبه به رسانه ها اعلام کرد که طالبان شب گذشته حملات شدیدی را برای تصرف شهرستان پاتو در این ولایت انجام دادند.

مهر طالبان افغانستان / حمله سنی های تندروی طالبان به ولایت قندوز افغانستان Û±Û³ مهر Û±Û³Û¹Ûµ Youtube - به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آوا، غیرت الله جواهری عضو شورای ولایتی دایکندی افغانستان امروز شنبه به رسانه ها اعلام کرد که طالبان شب گذشته حملات شدیدی را برای تصرف شهرستان پاتو در این ولایت انجام دادند.. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. گزارشهای خبری نیروهای طالبان با تحت کنترل درآوردن رادیو و تلویزیون ملی افغانستان، شهروندان را به آرامش دعوت کردند. ارگ رياست جمهوري را گرفت و امارت اسلامی تاسیس کرد ولی ملاعمر در قندهار ماند. به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان از تمامی جهات در حال ورود به شهر کابل هستند. پاکستان گمرک تحت کنترل طالبان افغانستان را بازگشایی کرد.

یکی از پرسش‌هایی که در زمینه مصالحه با طالبان، ذهن بسیاری را به خود درگیر می‌دارد این است که در دولتی با. دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت: دو مقام طالبان گفته‌اند دولت ائتلافی را قبول ندارند و به دنبال کنترل کامل افغانستان هستند. گزارش ها حاکی از سقوط مراکز دو ولایت در جنوب شرق افغانستان است تا به این ترتیب، شمار ولایت های تحت تسلط این گروه به ۲۰ مورد برسد. Ir «۹ دقیقه قبل / مهر رئیسی اجازه ندهد ابتکار عمل در افغانستان بدست غرب بیافتد/ طالبان توان » vista.ir persian world news data 170 countries

طالبان خواستار توقف مداخله آمریکا در امور افغانستان شد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency
طالبان خواستار توقف مداخله آمریکا در امور افغانستان شد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency from media.mehrnews.com
دو مقام طالبان گفته‌اند دولت ائتلافی را قبول ندارند و به دنبال کنترل کامل افغانستان هستند. به گزارش اسپوتنیک، جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گمرک اسلام قلعه و تورغندی برای رفت و آمد مسافران از مهر جدیدی به نام امارت اسلامی استفاده می کنند. طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد. دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت: طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. جنگ در افغانستان، ۲۰۰۱ تا. طالبان گرچه ادعا کرده‌اند دیگر با شیعیان مشکلی ندارند ولی بنا بر گزارش داده شده از اعضای مذاکره کننده دولت افغانستان و طالبان در قطر این گروه به صورت مستقیم و تند گفتند شیعیان را به رسمیت نمی. شهرهای افغانستان اشغال طالبان۵۰ ولایت.

پاکستان گمرک تحت کنترل طالبان افغانستان را بازگشایی کرد.

‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). ارگ رياست جمهوري را گرفت و امارت اسلامی تاسیس کرد ولی ملاعمر در قندهار ماند. به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. با تسلط طالبان بر افغانستان، واشنگتن مدعی است که مانع از دستیابی این گروه به آن بخش از ذخایر بانک مرکزی افغانستان خواهد شد که در آمریکا نگهداری می شود. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: به گزارش این خبرگزاری، یک منبع امنیتی در افغانستان عصر امروز یکشنبه سقوط مرکز این ولایت. پاکستان گمرک تحت کنترل طالبان افغانستان را بازگشایی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، یک مقام طالبان از ادامه رایزنی ها در دوحه قطر پیرامون چگونی ایجاد نظام آینده افغانستان خبر داد. شهرهای افغانستان اشغال طالبان۵۰ ولایت. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وال استریت ژورنال، «حنیف اتمر»، وزیر امور خارجه افغانستان از جامعه بین المللی خواسته است تا گروه طالبان را تحریم کنند. طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد. سخنگوی طالبان امروز به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این گروه مسئولیت حمله به فرودگاه قندهار در افغانستان را برعهده می گیرد.

گزارشهای خبری نیروهای طالبان با تحت کنترل درآوردن رادیو و تلویزیون ملی افغانستان، شهروندان را به آرامش دعوت کردند. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: منابع مردمی نیز در عین حال از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر می‌دهند. جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گذرگاه های اسلام قلعه و تورغندی هرات حالا مهر ورودی و خروجی را بر پاسپورت ها می زنند. دو مقام طالبان گفته‌اند دولت ائتلافی را قبول ندارند و به دنبال کنترل کامل افغانستان هستند.

خاطرات محقق مصری از سفر به افغانستان چاپ شد طالبان به بازار آمد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency
خاطرات محقق مصری از سفر به افغانستان چاپ شد طالبان به بازار آمد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان Mehr News Agency from media.mehrnews.com
همزمان با خروج نیروهای بین‌المللی از افغانستان، طالبان در شمال این کشور دست به حملات گسترده‌ای زده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت آلمان از گروه طالبان خواست تا ضمن نشان دادن خویشتنداری، از جان شهروندان افغانستان حفاظت کرده و از دسترسی آنها به کمک‌های بشردوستانه اطمینان حاصل نمایند. با تسلط طالبان بر افغانستان، واشنگتن مدعی است که مانع از دستیابی این گروه به آن بخش از ذخایر بانک مرکزی افغانستان خواهد شد که در آمریکا نگهداری می شود. جنگ در افغانستان، ۲۰۰۱ تا. به گزارش اسپوتنیک، جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گمرک اسلام قلعه و تورغندی برای رفت و آمد مسافران از مهر جدیدی به نام امارت اسلامی استفاده می کنند. ‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). بر اساس این گزارش، رایزنی ها درباره چگونکی ایجاد نظام آینده ا گروه طالبان روز پنج‌شنبه کنترل اکثر محلات شهر راهبردی غزنی افغانستان را در دست گرفتند، اما بنا بر گزارش‌ها درگیری شدید بین این گروه و نیروهای دولتی همچنان در این شهر ادامه دارد.

دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت:

دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت: ‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). شهر «ایبک» واقع در مرکز ولایت سمنگان افغانستان نیز پس از مراکز ولایات تخار، جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز امروز به دست طالبان سقوط کرد. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. تخمین زده شده طالبان در سال ۲۰۲۱، ۷۵٬۰۰۰. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، یک مقام طالبان از ادامه رایزنی ها در دوحه قطر پیرامون چگونی ایجاد نظام آینده افغانستان خبر داد. طالبان به قوانین بین المللی در افغانستان احترام بگذارد. وزیر خارجه افغانستان در این ارتباط با اشاره به حملات جنگی و اقدامات. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات. به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. به گزارش این خبرگزاری، یک منبع امنیتی در افغانستان عصر امروز یکشنبه سقوط مرکز این ولایت.

‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات. در همین حال شب گذشته گروه‌های تماس دولت افغانستان و گروه طالبان در دوحه پایتخت. به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. طالبان به قوانین بین المللی در افغانستان احترام بگذارد.

طالبان افغانستان سفر هیئت خود به تهران را تأیید کرد
طالبان افغانستان سفر هیئت خود به تهران را تأیید کرد from gdb.rferl.org
طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد. گزارش ها حاکی از سقوط مراکز دو ولایت در جنوب شرق افغانستان است تا به این ترتیب، شمار ولایت های تحت تسلط این گروه به ۲۰ مورد برسد. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. وزیر خارجه افغانستان در این ارتباط با اشاره به حملات جنگی و اقدامات. منابع مردمی نیز در عین حال از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر می‌دهند. بر اساس این گزارش، رایزنی ها درباره چگونکی ایجاد نظام آینده ا

مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات.

سخنگوی طالبان امروز به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این گروه مسئولیت حمله به فرودگاه قندهار در افغانستان را برعهده می گیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. وزیر خارجه افغانستان در این ارتباط با اشاره به حملات جنگی و اقدامات. به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان از تمامی جهات در حال ورود به شهر کابل هستند. جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گذرگاه های اسلام قلعه و تورغندی هرات حالا مهر ورودی و خروجی را بر پاسپورت ها می زنند. منابع مردمی نیز در عین حال از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر می‌دهند. در مهر ۱۳۷۵ش گروه طالبان وارد کابل شد. تسلط طالبان بر ولایات شمالی افغانستان نه تنها احتمال سقوط دولت کابل را افزایش داده بلکه همسایگان آسیای میانه را نیز به شدت نگران کرده است، حال آنکه ظاهرا روسیه دید متفاوتی به موضوع دارد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، یک مقام طالبان از ادامه رایزنی ها در دوحه قطر پیرامون چگونی ایجاد نظام آینده افغانستان خبر داد. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: شهر «ایبک» واقع در مرکز ولایت سمنگان افغانستان نیز پس از مراکز ولایات تخار، جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز امروز به دست طالبان سقوط کرد. گزارشهای خبری نیروهای طالبان با تحت کنترل درآوردن رادیو و تلویزیون ملی افغانستان، شهروندان را به آرامش دعوت کردند. در همین حال شب گذشته گروه‌های تماس دولت افغانستان و گروه طالبان در دوحه پایتخت.

طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد طالبان افغانستان. منابع مردمی نیز در عین حال از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر می‌دهند.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code